PracaGrupypl.praca.dyskusjeile kosztuję wersja językowa strony? › Re: ile kosztuję wersja językowa strony?
  • Data: 2005-08-09 18:59:52
    Temat: Re: ile kosztuję wersja językowa strony?
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anna Domal" <a...@T...pl> napisał w wiadomości
    news:ddau03$6hc$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > tak, chodzi o zrobienie rosyjskiej wersji (ekspansja na dziki wschód :)))
    > Tyle że okazało sie, ze wyrazów jest trochę więcej niż myślałąm, a już się
    > zgodziłam na 100 zł. Ciekawa jestem, czy się wygłupiłam.

    Obejrzyj sobie, ile biora inni i wypozycjonuj sie na rynku :)

    http://rosyjski.dbe.pl/rosyjski_cennik.html
    http://www.apiela.com/pl/cennik.php
    http://tlumaczab.c-net.pl/index.php?url=cennik
    http://www.1a.biz.pl/c/cennikskr.php?zjezyka=polskie
    go&najezyk=rosyjski&specjalizacja=specjalistyczne

    Googlem znajdziesz tego mnostwo.

    I.