PracaGrupypl.praca.dyskusjedyspozycyjność w pracy?Re: dyspozycyjność w pracy?
    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dyspozycyjność w pracy?
    Date: Fri, 16 Jan 2009 12:25:10 +0100

    Dnia Sun, 11 Jan 2009 18:21:59 +0100, gargamel napisał(a):

    > bzdury pleciesz, co najwyżej może mnie kulturalnie poprosić, a ja jak będę
    > miał chęć i nie będzie to kolidowało z moimi zajęciami to mogę sie zgodzić,
    > lub nie kuźwa, gdzie ty pracyjesz ?:O(

    Nie do końca masz rację.
    Praca w nadgodzinach jest dosyć ściśle uregulowana w KP.
    Jeżeli zachodzi konieczność pracy w tych godzinach - to rozsądny pracodawca
    tylko wtedy z tego korzysta. Rozsądny pracodawca nie będzie gonił w
    nadgodziny w normalnym cyklu produkcyjnym.
    Oczywiście że masz prawo odmówić pracy - ale musisz się liczyć z różnymi
    konsekwencjami wynikającymi z tego tytułu.

    > a co do czasu to 2 etaty to dla mnie normalka, kiedys pracowałęm na 3 i
    > jeszcze miałęm 2 dni wolnego (jednak można sobie kulturalnie godziny pracy
    > zorganizować) i nie nażekałęm

    Pracowałeś na pełnych etatach?
    Śmiem poważnie w to wątpić.
    Fizjonomia organizmu jest nie ubłagana ... musisz spać, odpocząć.
    No chyba że te 3 etaty były ułamkowe, tudzież .... "kradłeś" pracodawcom po
    kilka godzin z czasu za jaki Ci płacili i wykorzystywałeś go to na "2
    etacie" a potem "na 3 etacie".