PracaGrupypl.praca.dyskusjedyspozycyjność w pracy? › Re: dyspozycyjność w pracy?
  • Data: 2009-01-15 09:14:39
    Temat: Re: dyspozycyjność w pracy?
    Od: "Nixe" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "gargamel" <s...@d...eu> napisał

    > z tego tylko wynika że taka a taka liczba nadgodzin jest zgodna z KP
    > czy gdzieś w KP jest napisane że pracownik ma obowiązek pracy w
    > nadgodzinach?:O)

    Przeczytaj sobie dokładnie cały rozdział w KP dotyczący pracy w godzinach
    nadliczbowych, a na pewno znajdziesz odpowiedź na to pytanie.

    > widzisz, każdy rodzaj pracy można sobie sensownie rozplanować
    > tego nie potrafi to jest leń/dupa/przygłup, widać ze pewnie często
    > pracowałeś w firmach gdzie takie było kierownictwo i

    Widzisz, prawdopodobnie nie masz bladego pojęcia o specyfice pracy w wielu
    sektorach gospodarki, stąd tylko takie wnioski przychodzą Ci do głowy. Praca
    w godzinach nadliczbowych nie musi być wynikową nieumiejętności
    rozplanowania sobie czasu pracy. Ale nie chce mi się pisać truizmów.

    > teraz ci sie wydaje ze to norma, ale uwierz że tak nie jest:O)

    _Tobie_mam uwierzyć? Tobie, którego ze wszechmiar dziwi praca zmianowa i
    system grafików w przedsiębiorstwach?
    Wybacz, ale ROTFL :) Nie jesteś dla mnie żadną wyrocznią.

    Pozdrawiam
    Nixe