eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjedyspozycyjność w pracy?Re: dyspozycyjność w pracy?
  • Data: 2009-01-19 12:07:21
    Temat: Re: dyspozycyjność w pracy?
    Od: "Nixe" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał

    > Bo pracownicy są głupi i dają się wykorzystywać,

    Baloo napisał:
    "sami pracownicy z chęcią godzą się na coś takiego, bo pachnie to lepszą
    kasą albo dodatkowymi urlopami"
    Dlaczego uważasz, że taki pracownik jest głupi i daje się wykorzystywać?

    > a pracodawca nie potrafi skalkulować, ilu pracowników potrzebuje i jak
    > rozplanować ich pracę.

    Pozwolisz, że zacytuję samą siebie, bo wcześniej tego nie skomentowałeś:
    "Jeśli mówimy o tych samych stanowiskach, to pewnie tak. Jeśli mówimy o
    kilku różnych stanowiskach (w tym pełnionych na nich różnych obowiązkach),
    to ni diabła nie ukręcisz z tego jednego pełnego etatu dla jednej osoby. Kto
    to miałby być? Specjalista do spraw różnych?"

    Pozdrawiam
    Nixe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1