PracaGrupypl.praca.dyskusjedyskryminacjaRe: dyskryminacja
  • Data: 2007-09-22 14:57:19
    Temat: Re: dyskryminacja
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > Synku, a gdzie ja przywoływałem literalnie jakiekolwiek twoje słowa?

    Nie jestem Twoim synkiem. Nie umiesz okazywać jakiejkolwiek kultury
    w dyskusji? A może to tylko cecha durniów, że potrafią się grzeczniej
    i mniej lekceważąco do innych zwracać?

    > Nie bierz wszystkiego do siebie, cóż to za megalomania?

    To się nazywa kontekst.

    > Czytałem, co pisałeś.
    > Deklarowałeś się z EOTem. Krótko wytrzymałeś.

    W innym podwątku. I owszem - tamtą dyskusję z Tobą zakończyłem. Nie wiem jak
    Ty to pojmujesz, ale to nie oznacza, że nie będę się więcej do Ciebie
    odzywać. To oznacza, że w tamtym temacie nie mam nic więcej do powiedzenia
    Tobie. Tutaj tylko prostuję nieścisłości, które wypisujesz..

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl