PracaGrupypl.praca.dyskusjedyskryminacjaRe: dyskryminacja
  • Data: 2007-09-22 22:40:49
    Temat: Re: dyskryminacja
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Sep 2007 23:46:54 +0200, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    w <fd42gd$klh$1@news.dialog.net.pl> napisał:

    > W wiadomości news:slrnffaqhs.4ta.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski

    > Jak z pewnością wiesz, uważam cię za idiotę i w najmniejszym stopniu nie
    > szanuję, a w gruncie rzeczy wręcz przeciwnie.

    To zrozumiałe, musisz jakoś odreagować. Na szczęście nie wszyscy
    nauczyciele mają kryzys własnego poczucia wartości i muszą go jakoś
    kompensować.

    > Nie dotyka mnie przypisywanie mi rzekomego chamstwa, bo to jakby mnie kundel
    > oszczekał.

    Fajny podwójny oksymoron ci wyszedł, 'nie dotyka' i 'rzekomego
    chamstwa'.

    > Chcę jednak podnieść, że ty nie masz nawet na tyle klasy, aby uwolnić się od
    > osobistych animozji w kwestiach merytorycznych.

    Cieakwe stierdzenie: animozje w kwestiach merytorycznych.
    Czy oznacza to, że gdy bredzisz piszę, że bredzisz?

    > Twoją wiedzę łatwo przecież ocenić po treści postów - jesteś zwykłym głąbem,
    > zerowa znajomość prawa, głupawe teksty, mylne wnioski, prymitywny styl,
    > ograniczone słownictwo.

    Zapomniałeś jeszcze napisać, że jestem korwinistą, bez tego powyższe
    jest jakieśtakie niekompletne.

    > Ile kosztowało twoje świadectwo maturalne?

    8 + 4 lata nauki.

    Ale nie martw się, nadal będę ci pomagał w doskonaleniu warsztatu i ze
    szczerego serca pokaże ci miejsca, w których będziesz w przyszłości
    bredził, Jacku.

    ja czyli jakub
    Revoke.