PracaGrupypl.praca.dyskusjedobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
  • Data: 2006-06-17 10:08:48
    Temat: Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Aleksander Galicki napisał(a):
    > W normalnej pracy nie ma nienormatywnych godzin pracy,
    To ciekawe. Pracuję na etacie (jeszcze i niestety). Godziny pracy:
    nienormowane. Miejsce pracy: cała Polska. Wali mnie, jak ma to się do
    zapisów w umowie. Tak wygląda ta praca, jak jest wykonywana a nie jak ją
    opisano na papierku z pieczątką.
    Czy ta praca jest nienormalna?

    > pracy na pol etatu, pracy po nocach i takich tam. Jest praca z zespolem "od i
    > do".
    Jest także praca indywidualna nie od-do tylko cel-efekt. Są też różne
    pozycje w zespole, który jak pewnie wiesz, nie sklada się z klonów
    pracujących tak samo i w ten sam sposób.

    > I bardzo czesto to wiecej niz 8 godzin dziennie. Pracujac w sensownej
    > firmie jest dosc malo sil i czasu na sensowna nauke po pracy,
    Zależy, ile kto czasu potrzebuje, by się nauczyć. Nie będę ściemniał.
    Większość egzaminów zdałem dopiero na 4 albo na 5 terminie. Tyle, że to
    były dla mnie egzaminy pierwsze. Tzn. przychodziłem na ten jeden
    konkretny termin, robilem co miałem zrobić, wychodzilem z oceną pozytywną.

    > Moim zdaniem to dosc prymitywny i politowania godny materializm.
    > Wiekszosc osob, ktore byly ze mna na studiach, studiowaly poniewaz mialy pasje
    > i zainteresowania, a przyszla prace nieco naiwnie postrzegaly w tych wlasnie
    > kategoriach.
    A moim zdaniem jest to niedojrzaly idealizm.

    m.