PracaGrupypl.praca.dyskusjedobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
  • Data: 2006-06-17 23:39:48
    Temat: Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
    Od: "Aleksander Galicki" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    >A czym sie rozni zawod programisty od setek innych zawodow?

    Jaka to byla uczelnia, moge sie dowiedziec? Wiekszosc ksiazek z IO zaczyna sie
    od wyjasnienia czym projekt informatyczny rozni sie od projektu budowlanego.

    Ale ja, w odroznieniu od specow na tej grupie, sie nie znam na setkach innych
    zawodow. Ja sie znam na tym jednym. Za to nie chrzanie glupot i z cala
    odpowiedzialnoscia pisze - doswiadczenie w projektach informatycznych jest dla
    pracodawcy o tyle ciekawe, o ile jest odpowiednie. Mamy goscia, ktory ma z 10
    lat doswiadczenia, ale policzyli mu tylko nieco mniej niz polowe, poniewaz
    pierwsza polowe pracowal nie jako programista ale jak administrator. O swoim
    administrowaniu to nawet s CV nie wspomina, bo nikogo to nie interesuje, skoro
    szuka pracy przy tworzeniu oprogramowania.

    A.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl