PracaGrupypl.praca.dyskusjedobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne? › Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
  • Data: 2006-06-17 10:20:29
    Temat: Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel> szukaj wiadomości tego autora

    > To sa bajki. Bajeczka jest stwierdzenie, ze liczy sie kazde i dowolne
    > doswiadczenie. Doswiadczenie sie liczy tylko to odpowiednie -
    > doswiadczenie
    > 'poprostu' to jest w grach RPG, a nie w zyciu. Fuchy to zadne
    > doswiadczenie
    > jesli chodzi o jakies wieksze projekty i nie robia wiekszego wrazenie niz
    > doswiadczenie w myciu podlogi, albo doswiadczenie w branzy
    > gastronomicznej. A
    > to dlatego, ze wieksze projekty robi sie zupelnie inaczej niz fuchy czy
    > mycie
    > podlogi.

    No to widocznie jestem stworem z bajki, bo dostalem sie do firmy dobrze
    rozpoznawalnej na rynku w mojej branzy wlasnie dzieki temu, ze mialem
    doswiadczenie zdobyte w czasie studiow (praktyki, praca na pol etatu). Jak
    to pozniej stwierdzil moj kierownik, bez zadnego doswiadczenia nie bylbym
    nawet zaproszony na rozmowe kwalifikacyjna. Za to osoba, ktora w czasie
    studiow poza studiowaniem nie robila nic, jest dla potencjalnego pracodawcy
    duzo bardziej "podejrzana". W najlepszym razie jest jedna z wielu, ktore
    wyslaly CV, nie maja doswiadczenia i niczym sie nie wyrozniaja.

    pozdr
    zasiu