PracaGrupypl.praca.dyskusjedobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
  • Data: 2006-06-18 10:16:26
    Temat: Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, nie - ty nie jestes z bajki, jestes poprostu z innej branzy. Pytanie:
    > dlaczego sie madrzysz na temat o ktorym masz tak mgliste pojecie?

    Kto tu sie madrzy i zaczyna oftopikowe dywagacje?:-) Zerknij sobie jaki
    jest temat dyskusji "dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?".

    Roznimy sie co do interpretacji dodatkowej informacji, ze jest to praca
    programisty. Mam wielu kolegow programistow pracujacych w czesto duzych
    firmach informatycznych, jakos nie zauwazylem, aby w ich wypadku rekrutacja
    do tej pracy wygladala inaczej, niz w moim wypadku. Np. rekrutujacych mojego
    kolege - software engineera - interesowala jego praca spoleczna,
    administracja portalem internetowym czy fuchy jak przygotowywanie
    grafiki/stronek internetowych. Jakos dostal prace w bardzo fajnej firmie bez
    doswiadczenia w duzych projektach, gdyby nie mial zadnego doswiadczenie
    pewnie nawet by sie nikt nim nie zainteresowal.

    pozdr
    zasiu