PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy wracac?Re: czy wracac?
  • Data: 2004-01-07 22:24:17
    Temat: Re: czy wracac?
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    > obecnie pracuje poza Polska, ale na pewno nie zostane tu na stale, choc z
    > pracy jestem bardzo zadowolona, pracuje w zawodzie.
    > Chce przeczekac kryzys w Polsce i wracac na stare smieci.
    > Z prasy i internetu wyczytalam, ze "gospodarka galopuje", a wszelkie
    czynniki
    > ekonomiczne wskazuja niemalze na cud gospodarczy!
    > Czy rzeczywiscie jest tak wspaniale?

    Bylem poza a teraz jestem z powrotem.
    Zaluje jak cholera.
    Nie ma do czego wracac.
    Tutaj mina pokolenia zanim sie zrobi jako tako normalnie.
    Gospodarka dla niektorych galopuje, tych co przy korycie.
    Wymyslaja coraz to lepsze sposoby wyciagniecia publicznych pieniedzy na
    wlasne konta.
    Poza tym oprocz gospodarki jest jeszcze mentalnosc ludzi, a ta sie nie
    zmienila.
    Nie bede pisal w szczegolach, bo wpadne w depresje.
    Jak pomysle ze moglem tam zostac, to chce mi sie wyc.
    Tez pracowalem w zawodzie.
    Pamietaj, wszedzie dobrze gdzie nas nie ma.
    Czlowiek po jakims czasie pobytu za granica, zaczyna zapominac te gorsze
    strony.
    Jedyne co sie poprawilo, to moze ilosc towarow na polkach, zwlaszcza
    zagranicznych marketow, ale to akurat zadne pocieszenie.

    Pozdrawiam
    Pawel Sokolowski