PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy wracac?Re: czy wracac?
  • Data: 2004-01-09 00:21:50
    Temat: Re: czy wracac?
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> wrote in message
    news:btj67e$k32$1@phone.provider.pl...

    > a mi tu jest dobrze :) tak dla odmiany od przedmowcow. i mam wielu
    znajomych
    > ktorzy tez nie narzekaja i nie czuja potrzeby wyjezdzania na zachod. a z

    Tylko pochwalic. Nawet w Polsce da sie zarobic, ale to wymaga determinacji
    i checi. Ale takich jest niewielu. Niewielu jest takich, ktorzy zyja zeby
    pracowac,
    przypuszczam, ze nie ma wielu Polakow, ktorzy pracuja, zeby zyc. Bo panstwo
    przez swoj pazerny fiskalizm nie daje zyc.
    Napisz jeszcze, ze w kilka lat uzbierales na wplate na dom, a bank ci da
    reszte,
    bo jestes wiarygodny finansowo. Napisz, ze jesli jestes tym 1 procentem,
    ktoremu
    sie udalo dzieki katorzniczej pracy, uda ci sie uzbierac na wakacje na
    Kanarach.
    Bo ja takie wakacje dla calej rodziny mam za pol pensji miesiecznej.
    Stosunek zarobkow legalnie pracujacych w PL versus UE to jak 1:4, a ceny w
    Grecji
    czy na Majorce sa takie same dla wszystkich. Polakow zrera fiskalizm, okrada
    panstwo,
    ale sa tacy, ktorzy i tak sie dobrze czuja. Niezaleznie od tego ile w PL
    zarabiaja, dla mnie
    sa frajerami dajacymi i sie okradac i malo sie cenic.

    Dlatego wlasnie 16 tys. lekarzy juz opuscilo kraj nad Wisla by osiedlic sie
    w samej
    tylko Holandii. Dlatego ja jako inzynier, wykszalcony w polskiej uczelni
    sprzedaje
    swoja wiedze Irlandczykom.

    A w odpowiedzi na pytanie: ani mysle wracac do kraju, a "wracaczy" do kraju
    traktuje
    jako tych, ktorzy nie potrafia sobie znalezc przyjaciol od nowa.
    Dla mnie pobyt w PL po 2 dniach konczy sie depresja. Cwaniactwo, prywata,
    wyzysk.
    To powinno sie znalezc na polskich banknotach...

    Pozdro
    GreG