PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy wracac? › Re: czy wracac?
  • Data: 2004-01-09 09:18:36
    Temat: Re: czy wracac?
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > znajomych
    >
    > Tylko pochwalic. Nawet w Polsce da sie zarobic, ale to wymaga determinacji
    > i checi. Ale takich jest niewielu. Niewielu jest takich, ktorzy zyja zeby
    > pracowac,
    > przypuszczam, ze nie ma wielu Polakow, ktorzy pracuja, zeby zyc. Bo
    panstwo
    > przez swoj pazerny fiskalizm nie daje zyc.
    > Napisz jeszcze, ze w kilka lat uzbierales na wplate na dom, a bank ci da
    > reszte,

    w kilka lat, istotnie. niewielki, ale w zupelnosci mi wystarczy na
    najblizsze 10 lat.

    > bo jestes wiarygodny finansowo. Napisz, ze jesli jestes tym 1 procentem,
    > ktoremu
    > sie udalo dzieki katorzniczej pracy, uda ci sie uzbierac na wakacje na
    > Kanarach.

    wole gory.

    > ale sa tacy, ktorzy i tak sie dobrze czuja. Niezaleznie od tego ile w PL
    > zarabiaja, dla mnie
    > sa frajerami dajacymi i sie okradac i malo sie cenic.

    pochopnie wydajesz sady. w dodatku zupelnie nieuprawnione. nie czuje sie
    frajerem. wiem, ze na zachodzi moglbym miec lepiej. ale to co mam tutaj jest
    dla mnie zupelnie wystarczajace.

    > A w odpowiedzi na pytanie: ani mysle wracac do kraju, a "wracaczy" do
    kraju
    > traktuje
    > jako tych, ktorzy nie potrafia sobie znalezc przyjaciol od nowa.
    > Dla mnie pobyt w PL po 2 dniach konczy sie depresja. Cwaniactwo, prywata,
    > wyzysk.

    moze malo odporny jestes, nie wiem. nie bede twoim sladem wydawal prostych
    osadow. w kazdym badz razie obserwacje o ktorych wspominalem wczesniej tego
    nie potwierdzaja.

    wojtek