PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy wracac? › Re: czy wracac?
  • Data: 2004-01-08 09:00:32
    Temat: Re: czy wracac?
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > obecnie pracuje poza Polska, ale na pewno nie zostane tu na stale, choc z
    > pracy jestem bardzo zadowolona, pracuje w zawodzie.
    > Chce przeczekac kryzys w Polsce i wracac na stare smieci.
    > Z prasy i internetu wyczytalam, ze "gospodarka galopuje", a wszelkie
    czynniki
    > ekonomiczne wskazuja niemalze na cud gospodarczy!
    > Czy rzeczywiscie jest tak wspaniale?

    a mi tu jest dobrze :) tak dla odmiany od przedmowcow. i mam wielu znajomych
    ktorzy tez nie narzekaja i nie czuja potrzeby wyjezdzania na zachod. a z
    tych ktorzy tam siedza to wiekszosc twierdzi ze predzej czy pozniej chce
    wrocic.
    co wiecej, mam znajomych "tubylcow" na zachodzie ktorym mimo wyksztalcenia i
    szczerych checi wcale sie super nie wiedzie.

    napewno wiele zalezy od twojego zawodu, doswiadczenia, motywacji do
    mieszkania w polsce itp.

    wojtek