PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy wracac?Re: czy wracac?
  • Data: 2004-01-09 09:22:55
    Temat: Re: czy wracac?
    Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Pęcherz" w wiadomości news:btk9ni$2v5$1@news.onet.pl napisal(a):

    > NIE WRACAJ !

    W sumie to ciekawe. Tyle glosow na nie, tymczasem wlasnie za plecami leca
    mi jakies wiadomosci, w ktorych podano, ze np. sprzedaz Fiata w 2003
    wzrosla okolo 17% w stosunku do roku 2002. Jeszcze kilka marek, gdzie byl
    podobny wzrost, a jakas marka rozwinela skrzydla i sprzedala o 50% wiecej
    samochodow. Deawoo co prawda zaliczl spadek 50% wiec niby sie wyrownuje,
    ale odnioslem wrazenie, ze suma sumarum jest jednak wzrost. Skad ludzie
    biora na to pieniadze? :-)
    Ale gdybym mial pewna sytuacje tam, to tez bym nie wracal :-P No chyba, ze
    mialbym juz na koncie dostateczna ilosc pieniedzy aby tutaj przezyc nawet
    gdyby nie udalo sie znalezc pracy ;-) Najlepiej chyba sprobowac najpierw
    znalezc prace i przeniesc sie dopiero po jej znalezieniu. Klopot w tym, ze
    dzisiaj praca jest, a juz jutro moze jej nie byc. Trzeba sie z tym liczyc.
    Jednak wiem, ze sa jeszcze solidne firmy :-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/