PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy trafnie oceniam rynek?Re: czy trafnie oceniam rynek?
    From: Sebastian Rusek <z...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy trafnie oceniam rynek?
    Date: Wed, 28 Sep 2005 13:44:26 +0200
    Sender: marilion@uzytkownicy_idg

    Dnia Wed, 28 Sep 2005 10:39:24 +0000 (UTC), mhl999 napisał(a):

    > zaspokoje twa ciekawosc:
    > http://www.sferanet.pl/

    No tak. Można się było spodziewać;)
    Kiedyś im pisałem jakąś swoją opinię na temat jakiegoś rozwiązania
    bezprzewodowego zzaoceanu ;) nie zdecydowali się interesować tym dalej ;)

    A swoją drogą firma pojawiła się jakieś 1,5 roku temu.

    > i jak juz sobie to cudo bedziesz testowal to pilnie prosze o solidna
    > opinie:) chetnie bym cos takiego w pewnym terenie postawil. choc nie wiem
    > jeszcze ile to kosztuje.
    Kosztuje ogromnie dużo jak na klienta niebiznesowego.
    U mnie nie ma co testować - mam bezpośrednią widoczność na ich nadajnik i
    odległość około 4km więc nawet 'zwykłe' wi-fi się da zrobić.
    Testować można by było w warunkach mocno zabudowanych (brak widoczności na
    kominy elektrociepłowni w bb z terenu bb raczej nie ma co narzekać;). Jakoś
    nie chce mi się wierzyć w to przekraczanie wszelkich problemów metodami
    marketingowymi ;) Może ktoś mi zarzucać nadmierny sceptycyzm ale w
    częstotliwości wolnej, w której ma działać wimax (3,6GHz czy coś koło tego)
    fale nie przechodzą przez przeszkody (oczywiście zależy to jeszcze od
    mocy;) dlatego wydaje mi się, że występuje tu przerost marketingu nad
    rozwiązaniami technicznymi;)

    --
    Sebastian Rusek