PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy trafnie oceniam rynek? › Re: czy trafnie oceniam rynek?
  • Data: 2005-09-27 21:43:55
    Temat: Re: czy trafnie oceniam rynek?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: mhl999 [Tue, 27 Sep 2005 21:37:11 +0000 (UTC)]:

    > ja przyznam, ze mi marzy sie kafeja oparta na samych konsolach,
    > ale to pewnie jeszcze nie predko :)

    Lol :-)

    Jak juz bedzie to 'niepredko' to daj znac, bo ja tylko czekam az
    mnie bedzie stac zeby sobie do takiego hobby podokladac :] Moze
    jakby razem sie wziac, to 'niepredko' predzej bedzie ;)

    > wimax to chyba zbyt droga opcja.

    Zdecydowanie, chyba ze masz hojnego milionera w rodzinie ;>

    > wyslalem ci tez na priva maly zalacznik w excelu. taki kosztorys,

    Ej, a co Ty tam za lewy towar rozsylasz? ;)

    Kira