PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy trafnie oceniam rynek? › Re: czy trafnie oceniam rynek?
  • Data: 2005-09-28 12:27:50
    Temat: Re: czy trafnie oceniam rynek?
    Od: Sebastian Rusek <z...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Sep 2005 13:55:20 +0200, Kira napisał(a):

    > Re to: Sebastian Rusek [Wed, 28 Sep 2005 13:44:26 +0200]:

    > A o to bym sie nie zakladala. Juz mi sie przy okazji drobnego
    > zainteresowania tematem obilo o uszy, ze czestotliwosc sobie
    > trzeba bedzie jednak wykupic. I malo tego, urzadzenia beda w
    > pewnym sensie robione "pod klienta", czyli wlasnie dopasowane
    > do wykupionej czestotliwosci.
    >
    > Znaczy tyle teorii, bo w praktyce tego jeszcze nie ma ;)

    3,6GHz podałem akurat jako przykład z tego co wiem to ma działać w zakresie
    2-20ileś i rzeczywiście na wiekszość częstotliwości trzeba mieć koncesję.
    Np około 11000zł/rok na Bielsko-Biała, mam nadzieję, że dobrze pamiętam i
    nikogo nie okłamałem, natomiast link punkt-punkt na czymś około 36GHz (np
    DS3 na tym działają) kosztuje jakieś 600zł/rok. A co do pasma 3,6 to ma być
    właśnie pasmem wolnym i na nim pewnie będzie najwięcej wimax'ów.

    --
    Sebastian Rusek