PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy trafnie oceniam rynek? › Re: czy trafnie oceniam rynek?
  • Data: 2005-09-27 20:41:33
    Temat: Re: czy trafnie oceniam rynek?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: koala [Tue, 27 Sep 2005 21:45:37 +0200]:

    > Zastanawiając się nad tego typu działalnością myślałam nie tylko
    > o samej kafejce (komputery i Internet), przemyślałam też dodatkowe
    > akcesoria i usługi (drukowanie, skanowanie, nagrywanie, xero itp.
    > itd.), to co sugerowaliście.

    No ja zdecydowanie nie sugeruje ksera i takich tam ;)

    > Myślałam o dwóch pomieszczeniach, aby zróżnicować klientów (jeden
    > pokój dla rozentuzjazmowanych graczy - tu byłyby te joystiki,
    > kierownice, mikrofony, gry itd., i drugi dla spokojniejszych
    > Internautów, użytkowników komputerów).

    Calkiem dobry pomysl. Tylko musisz mocno sie zastanowic jak to zrobic,
    zeby miec oba pomieszczenia na oku. Powaznie i z doswiadczenia wlasnego
    Ci mowie: gina i plyty, i sprzet i ogolnie bajzel sie robi nieziemski
    jesli nie dopilnujesz kazdego z osobna.

    > np. jak przychodzi trójka dzieciaków i tylko jeden ma te 3 zł
    > w garści to pozostała dwójka przyjdzie dla towarzystwa i nudzić się
    > nie będzie.

    Zapewniam Cie ze i tak sie nie beda nudzic :) Beda wisiec temu
    jednemu nad glowa, doradzac, komentowac i drzec sie jak durne ;)

    > Chociaż pieniądze (przynajmniej dla mnie w tej chwili) nie są
    > najważniejsze, najbardziej motywują mnie: praca na swoim (choćbym
    > musiała harować Bóg wie ile) i praca z dzieciakami

    No i to jest najlepsza motywacja. Moge sie zakladac, ze mimo
    nawet poczatkowych problemow, wyjdziesz na swoje. Powodzenia!

    Kira