PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobiety odkładają posiadanie dziecka? › Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
  • Data: 2007-05-31 20:47:50
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: "Aleksander Galicki" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jackare <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl> napisał(a):

    > Tu uwaga do Immony: uważam że jazgotanie z perspektywy Nowej Zelandii na
    > temat tego "jak powinno być" w Polsce delikatnie mówiąc za nietakt. Chcesz
    > coś zmienić w Polsce, przyjedź tu i zmieniaj ponosząc konsekwencje tych
    > zmian. Nie ma Cię tu więc siedź tam gdzie jesteś, nie kłap jadaczką i ciesz
    > się że jest Ci tak dobrze - jak w raju lub prawie jak w raju.

    Oto piekny popis swoistej mentalnosci: obywatel polski, przebywajac poza
    Polska nie powinien pisac na polskie grupy jak to jest inaczej w innych
    panstwach. Moze bowiem to skrzywdzic jego Rodakow, ktorzy zle znosza krytyke,
    a zwlaszcza krytyke z krajow bardziej jakby normalnych. A jeszcze gorzej
    znosza ze innym moze byc lepiej.

    A co do 'nietaktu' - ja wiem, ze w egalitarnym srodowisku mojego przedmowcy
    uzywanie zwrotow typu "nie kłap jadaczką" jest absolutnie normalne, podobnie
    jak plucie na chodnik i kombinatorstwo. Ale tak nie jest wszedzie. W normalnym
    swiecie to normalnym nie jest. Ups, chyba znow narazilem sie Rodakom.

    A.