PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobiety odkładają posiadanie dziecka? › Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
  • Data: 2007-06-05 14:57:14
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: "john" <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    musisz brac pod uwage ze Polska jako kraj i jej jezyk nie liczy sie na
    swiecie i nikt sie jego uczyl nie bedzie tylko ty sie musisz dostosowac i
    uczyc innych jezykow, poza tym w takich firmach angielski nie jest potrzebny
    do rozmow z innymi pracownikami w kraju a z kontrahentami za granica. A ze
    ktos jest niedoczuony to go nie usprawiedliwa, z powodzeniem moglbys
    powiedziec ze ledwo znasz prawo i jestes po zawodowce to czemu nie mozesz
    byc radca prawnym w firmie.
    Użytkownik "DigTel" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > wyglada tak ze firmy maja takich fachowcow ze ledwo dukaja po angielsku a
    > zajmuja sie zachodnimi kontrahentami. Prowadze m.in. dzialalnosc i
    > osobiscie
    > wystepowalem o kredyty wiec wiem jak sie je załatwia

    Jaśko, ale oni przynajmniej dukają po angielsku. Jako firma mam często
    kontakt z firmami angielsko, fracusko czy niemieckojęzycznymi.
    Przyznaję ledwo dukam po angielsku, ale działam w Polsce, a Panowie z
    tychże firm próbują budować i zarabiać u nas, ale ich znajomość języka
    kończy się na: "Dżyń dobły" cokolwiek to znaczy ;-)