PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobiety odkładają posiadanie dziecka? › Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
  • Data: 2007-06-01 07:30:28
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > Myślę, że źle zrozumiałeś stanowisko Jackare'a. On nikomu nie zabraniał
    > pisać na dowolnie wybrane, ogólnie dostępne grupy. On tylko skrytykował
    > (i bardzo słusznie, choć może nieco nerwowo) grupowiczkę o chorobliwie
    > wybujałej samoocenie, z wyraźnym samouwielbieniem głoszącą swoje
    > niekiedy nonsensowne,innym razem wtórne "przemyślenia", nie podając
    > nigdy sprawdzalnych źródeł ani dowodów.

    Jesli masz zastrzezenia do jakichs zrodel albo faktow, na ktore sie
    powoluje, to mi to wytykaj, za kazdym razem - bedzie to z korzyscia dla
    merytorycznosci dyskusji i z korzyscia dla mnie. Bywaly juz przypadki,
    gdy palnelam blad i przeprosilam za niego cieszac sie ze skorygowania
    niepelnej wiedzy - jak z tamtym ubezpieczeniem chorobowym przy umowie na
    dzielo.

    Jesli chodzi o wycieczke osobista pt. "wybujala samoocena", to sie po
    prostu mylisz. Chodzi o to, ze wyrazam swoje opinie z duza pewnoscia
    siebie i z zadowoleniem z siebie. Takiego stylu bycia nauczyli mnie w
    szkole (nie polskiej - nauczyli mnie tak skutecznie, ze polska szkola
    nie dala rady mnie tego oduczyc). W kulturach, gdzie czlowiek ma byc
    pewny siebie i zadowolony z siebie, ten styl jest normalny. W Polsce nie
    i czesto spotyka sie wsrod Polakow ogolna ocene, ze Amerykanie,
    Brytyjczycy czy Niemcy sa "zarozumiali", podczas gdy nie sa. Pisze to,
    bo zdaje sobie sprawe z tego, jakie reakcje moj styl bycia potrafi
    budzic wsrod Wschodnioeuropejczykow, a nie chcialabym, zeby ktos
    interpretowal to jako brak szacunku czy czucie sie lepszym od kogos, bo
    tak nie jest.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533