PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobiety odkładają posiadanie dziecka? › Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
  • Data: 2007-05-30 09:15:40
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: "john" <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    glupi jestes, z wlasciciela ktory nie odprowadza podatkow i kupuje glownie
    produkty zagraniczne nie ma zadnych korzysci. Amerykanie gdyby mieli takich
    oszustow i geszefciarzy mieniacych sie "byznesmenami" u siebie w kraju jak w
    Polsce dawno by ich przepedzili na 4 wiatry. Ale to niestety skutek rządów
    jakie mieliśmy po 1989, zlodziejskiej prywatyzacji, uwlaszczenia
    nomenklatury i wszechoobecnej korupcji. To powoduje ze takie męty spoleczne
    jak any user trafiaja na stanowiska (podobnie jak wielu poslow z
    wyksztalceniem podstawowym) gdzie pierdza w stolki bo nic konkretnego poza
    glupim medrkowaniem robic nie potrafia.