PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobiety odkładają posiadanie dziecka? › Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
  • Data: 2007-05-30 09:34:05
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: "john" <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    no ale na calym cywilizowanym swiecie takie sa a to ze wzgledu na znikomy
    przyrost naturalny autochtonów. Ja chcialem zwrocic uwage nie na sama
    kobiete w ciazy ale ogolnie na jej prawa jako pracownika, pracodawca cwaniak
    sobie w Polsce i tak poradzi. Poza tym przecietne dochody jakie osiagaja
    pracownicy w tym kobiety w ciazy sa w kraju tak smiesznie niskie ze dla
    pracodawcy inwestycje w pracownika sa zupelnie nieodczuwalne. Rozumiem jakby
    kobieta w ciazy byla wysoko wynagradzanym specjalista w ktora firma
    wpompowala duze pieniadze. I tak na tzw Zachodzie prawo stanelo by po jej
    stronie, pracodawca ktory by chcial sie jej pozbyc z kretesem by przegral w
    kazdym sadzie.
    Uzytkownik "sz" <s...@b...no> napisal w wiadomosci