PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobiety odkładają posiadanie dziecka? › Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
  • Data: 2007-05-30 07:15:07
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User <t...@t...pl> napisał(a):

    > Ja posta przeczytałem i również się nie do końca zgadzam - widzisz, w
    > momencie zajścia pracownicy w ciążę, firma będzie zawsze miała wyższe
    > koszty.

    Jakie, jakie firma ma dodatkowe koszty od momentu zajścia w ciążę? Napieraj.
    Pracownica (ktora sama moze jeszcze nie wiedziec, ze jest w ciazy) sie
    anihiluje czy tez nagle zapomina wszystko co umie i nie potrafi nic zrobic?

    >Jeśli firma tego nie dostrzega, oznacza to, że po prostu niezbyt
    > dokładnie liczy pieniądze -

    Wiemy, że jesteś techniczny ale nigdy nie bądź odpowiedzialny za finanse
    firmy, bo w tym momencie bredzisz.

    co jest zresztą dość częste wśród firm,
    > które mają jakiś dochodową działalność, w przeciwieństwie np. do
    > marketów, które jadą na najniższych kosztach.

    Ciekawa implikacja. Markety nie są dochodowe[1], bo jada na najniższych
    kosztach. Czy aby wiesz o czym piszesz czy znowu wydaje ci sie, ze cos wiesz o
    finansach firmy?

    >I faktem jest, że żadne
    > refundacje ze strony państwa tego nie zmienią, gdyż natura powstawania
    > różnych kosztów wewnętrznych jest bardzo subtelna i często niewyliczalna
    > w sposób dokładny.

    Kurcze, to w dziwnej firmie pracujesz (Komputronik AFAIR), ze ksiegowosc czy
    tez kontroling nie potrafia wskazac na co poszla kazda pojedyncza zlotowka.

    [1] miesiac temu Tesco oglosilo swoje wyniki z rekordowymi zyskami liczonymi w
    miliardach funtów, ale to zapewne ta niedochodowa dzialalnosc malej firemki, o
    ktorej taki swiatowy specjalista od finansow i zarzadzania mial prawo nie slyszec.