eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeczekam na cenne uwagi - psychologRe: czekam na cenne uwagi - psycholog
  • From: "Carlos" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    References: <bht1hc$hh2$1@news.onet.pl> <bht32a$kkj$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: czekam na cenne uwagi - psycholog
    Date: Tue, 19 Aug 2003 14:20:13 +0200
    Lines: 20
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    NNTP-Posting-Host: 62.233.128.35
    Message-ID: <3f4215fc$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1061295612 62.233.128.35 (19 Aug 2003 14:20:12 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: k...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:92470
    [ ukryj nagłówki ]

    > > obslugi klienta (CRM)
    >
    > To już mnie zdziwiło. Przede wszystkim CRM to nie jest obsługa klienta. A
    po
    > drugie przy CRMie pracują raczej (na moje oko, >90%) analitycy czyli
    ludzie
    > po polibudach czy AE tj. umysły raczej ścisłe a nie humanistyczne. I
    uważam
    > że to jest prawidłowe podejście.

    to zalezy co rozumiesz przez CRM. bo tu chodzilo raczej o obsluge klienta
    jako calosc, a nie system informatyczny przeznaczony do przechowywania i
    analizy danych o klientach. w niektorych firmach CRM oznacza zarowno call
    center, obsluge przed- i posprzedazna jak i dzialania marketingowe. i wtedy,
    szczegolnie przy zarzadzaniu tego typu dzialaniami, umiejetnosci psychologa
    sa czesto wykorzystywane.

    Carlos


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1