eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeczekam na cenne uwagi - psychologRe: czekam na cenne uwagi - psycholog
  • Data: 2003-08-19 12:20:13
    Temat: Re: czekam na cenne uwagi - psycholog
    Od: "Carlos" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > obslugi klienta (CRM)
    >
    > To już mnie zdziwiło. Przede wszystkim CRM to nie jest obsługa klienta. A
    po
    > drugie przy CRMie pracują raczej (na moje oko, >90%) analitycy czyli
    ludzie
    > po polibudach czy AE tj. umysły raczej ścisłe a nie humanistyczne. I
    uważam
    > że to jest prawidłowe podejście.

    to zalezy co rozumiesz przez CRM. bo tu chodzilo raczej o obsluge klienta
    jako calosc, a nie system informatyczny przeznaczony do przechowywania i
    analizy danych o klientach. w niektorych firmach CRM oznacza zarowno call
    center, obsluge przed- i posprzedazna jak i dzialania marketingowe. i wtedy,
    szczegolnie przy zarzadzaniu tego typu dzialaniami, umiejetnosci psychologa
    sa czesto wykorzystywane.

    Carlos


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1