PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Date: 16 Jun 2003 19:44:17 -0700

    "Witiia" <K...@o...pl> writes:

    > A wydawało mi się, że to działa w obie strony: ja się muszę przypodobać
    > firmię, ale i firma mnie.

    wydawalo ci sie. tzn. firma moze sie chciec przypodobac komus, kto w
    ofertach przebierac moze i jest na tyle cenionym specjalista, ze to
    praca biega za nim a nie on za praca.
    i to chyba (sadzac z posta) nie twoj przypadek.

    > to dlaczego sami pracodawcy tak bacznie zwracają uwagę na uścisk dłoni?

    po to, zeby potem nie byc oskarzonym o to, ze chcieli komus zmiazdzyc
    reke.
    poza tym dobre wychowanie nakazuje uscisnac tylko koniec dloni w miare
    lekko i niezadlugo.
    potrzachanie cudza reka jak lopata to chyba jakas lokalna moda.

    > czas
    >
    > W każdym poradniku jest napisane, aby patrzeć rozmówcy prosto w oczy. Ale
    > jak ja mam patrzeć skoro on mi ich nie pokazuje? A poza tym, jeśli do kogoś
    > mówię, a ta osoba nie patrzy na mnie (i nawet nie notuje nic) to po prostu
    > czuję się jakbym mówił do ściany

    i pewnie o to chodzilo - sprawdzenie, jak sie zachowasz w momencie,
    kiedy ktos sprawia wrazenie, ze cie nie slucha.

    starales sie o prace testera, a w tej robocie to musisz miec niezle
    nerwy i podejscie - bo tester znajduje sie miedzy mlotem i kowadlem (z
    jednej strony uzytkownicy i support a z drugiej developerzy) i ze
    wszystkimi trzeba umiec wspolpracowac bezbolesnie, umiec sie dogadac i
    co najwazniejsze - dopiac swego.
    to, jak cie ten facet potraktowal to male piwko w porownaniu z tym,
    jak zwykle testerow traktuja developerzy.

    > Czy miło, to bym jednak polemizował.

    tzn. kulturalna odmowa juz nie wystarcza? dywanik, kawke i telefonik
    na zyczenie by sie chcialo, czy co?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net