PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie lekarskie na wypowiedzeniu › Re: Zwolnienie lekarskie na wypowiedzeniu
  • Data: 2006-09-01 09:45:45
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie na wypowiedzeniu
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    " JZ" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

    > Nie ma takich regulacji prawnych żeby anulowały wypowiedzenia.
    Przynajmniej ja
    > sobie o żadnych takich nie przypominam. Znam przypadki gdzie człowieka
    łapano
    > w firmie jak przynosił kolejne zwolnienie i wręczało wypowiedzenie. Praca
    > kończy się wraz z końcem okresu wypowiedzenia i tak będzie na świadectwie
    > pracy. Zwolnienie nie przedłuża okresu wypowiedzenia. Wyjątek. ciąża (po 3
    > m-cu czy jakoś tak). Ciekawi mnie skąd taki pomysł z przedłużeniem
    > wypowiedzenia z powodu choroby.

    Człowiek wpada na różne pomysły tylko po to, by nie zostać bez środków do
    życia.
    Tu akurat nie chodzi o mnie, tylko o jednego z naszych pracowników.
    Mam obawy, że taki sobie właśnie wymyślił sposób, żeby "nie stracić pracy".
    Pocieszające jednak jest to, co napisałeś, a mianowicie, że wypowiedzenie
    nie traci mocy w takim przypadku.

    N.