PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie L4 i operacja › Re: Zwolnienie L4 i operacja
  • Data: 2005-08-10 10:18:04
    Temat: Re: Zwolnienie L4 i operacja
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ddcgub$qv0$1@atlantis.news.tpi.pl Immona
    <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl> pisze:

    > Wtedy sie olewa, a nie rozglasza, ze "z takimi o tym stanowisku nie
    > dyskutuje". Bo to juz na piaskownice wyglada.
    To na szczęście jedynie Twoje zdanie. Nie Tobie stanowić co i kiedy ktoś
    będzie pisał. Bo to już na bufonadę wygląda.
    Sam decyduję kiedy uważam, że dyskusja ma _dla_mnie_sens i nic Ci do tego.

    > A Ty wychodzisz z zalozenia, ze nie patrzy sie,
    > jakie problemy to sprawia drugiej stronie i ze tego sie w ogole nie
    > rozwaza, bo druga strona nie jest po ludzku szanowanym partnerem, tylko
    > naturalnym przeciwnikiem, ktoremu nie mozna dac wiecej niz sie musi i od
    > ktorego trzeba wziac wszystko, co sie da.
    Wyciąłem większość oczywistości oraz bzdury; że też chciało Ci się to
    pisać...
    Nie chcę tu dyskutować o meandrach stosunków społeczno-ekonomicznych w
    relacji pracodawca-pracownik.
    Nie chcę też na razie twierdzić stanowczo, że celowo próbujesz wypaczać sens
    postów aby dopasować je do tego, z czym chciałabyś "polemizować".
    Powiem więc, że wydaje mi się, iż pobieżnie i/lub wybiórczo czytasz
    wypowiedzi na które odpowiadasz, umyka Ci kontekst, nie do końca rozumiesz
    cudze stanowisko - a mimo to piszesz.

    Twierdzę, że prawo powinno wkraczać wtedy, kiedy rozumu nie staje. Niestety
    to jest to stan częsty, rzekłbym - stanowi standard. Zajmuję się zazwyczaj
    takimi właśnie przypadkami. Powierzchowne i świadczące o niedojrzałości
    dyskutanta jest wysnuwanie stąd "wniosku", że nie nie dostrzegam rozwiązań
    zdroworozsądkowych, czy wręcz preferuję puryzm prawny. Tym, którzy takich
    niuansów nie chcą albo nie dają rady zrozumieć wskazywałem to tyle razy, że
    już mnie to nudzi.
    Chyba zrobię sobie specjalnego siga dla "błyskotliwych inaczej", tam to
    wrzucę i będę używał jak zajdzie potrzeba...

    Jotte