PracaGrupypl.praca.dyskusjeZamkniete biuro - co mam robic?! › Re: Zamkniete biuro - co mam robic?!
  • Data: 2007-07-28 19:38:57
    Temat: Re: Zamkniete biuro - co mam robic?!
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f7ptot$oeu$1@inews.gazeta.pl Immona
    <c...@n...gmailu> pisze:

    > Mysle, ze roznica pogladow w tej kwestii mocno zalezy od segmentu rynku, w
    > jakim sie jednostka znajduje.
    Mylisz się. Nie od samego segmentu rynku, lecz od aktualnej sytuacji w tym
    segmencie.

    > Ludzie z optymistycznymi pogladami, ktorzy sie wypowiadaja w tym i
    > pokrewnych watkach, naleza zasadniczo do wysoko oplacanych specjalistow w
    > dziedzinach, gdzie brakuje ludzi reprezentujacych ten poziom co oni i tacy
    > ludzie sa niesamowicie cenni dla firmy po prostu ze wzgledu na zysk, jaki
    > dla niej wyrabiaja.
    Zakładając na chwilę, że to prawda (fakt, ryzykowne założenie, ale niech
    tam) - to właśnie dlatego opinia takich osób jest niemiarodajna, bo
    jednostronna i siłą rzeczy nieobiektywna.
    To trochę jak z koniem. Koń wolny ma pole widzenia ponad 200 stopni. Koń
    dorożkarski (taki z klapami na oczach) widzi tylko wąską drogę do przodu,
    nic na boki, ani za siebie. W dodatku przód dla niego jest tam, gdzie mu
    furman łeb lejcami pociągnie.

    > I mozesz mi wierzyc albo nie
    Niczego nie przyjmuję na wiarę.

    > Ale zamiast dyskredytowac i wysmiewac cudze doswiadczenia czy opinie,
    > moglbys uwzglednic fakt istnienia zroznicowania doswiadczen ze wzgledu na
    > pozycje jednostki na rynku.
    Czytaj ze zrozumieniem albo niech ci ktoś tłumaczy.

    --
    Jotte