PracaGrupypl.praca.dyskusjeZamkniete biuro - co mam robic?! › Re: Zamkniete biuro - co mam robic?!
    From: "Neo[EZN]" <n...@h...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zamkniete biuro - co mam robic?!
    Date: Wed, 18 Jul 2007 13:38:56 +0200

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:f7kpjd$afi$2@news.onet.pl...
    > Tu prawo pracy nie ma znaczenia - zatrudniony jest na umowę
    > cywilno-prawną.

    Otóż to. Stąd moje wątpliwości bo nie wiem jak długo mam stać za każdym
    razem pod drzwiami żeby pozwolić sobie na powrót do domu. Moim zdaniem osoby
    które są odpowiedzialne za otwieranie drzwi, jeśli gdzieś jadą i zostawiają
    biuro zamknięte a wiedzą że przyjeżdżam zawsze po 9 to powinny dać mi
    chociaż jakiś sygnał że się spóźnią albo żebym przyjechał godzinę później.
    To chyba podobnie jak ze spotkaniem - umawiam się z kimś na daną godzinę,
    jeśli ten ktoś się spóźnia to powinien dać sygnał a nie żebym ja po niego
    musiał dzwonić... Nie wiem właściwie co robić w takich sytuacjach - stać pod
    drzwiami próbując się dodzwonić czy postać trochę i jechać z powrotem...

    Dostałem SMSa od właścicielki firmy z informacją że mogłem dzwonić do jej
    męża (ale jego numeru mi nie podali) ale porozmawia ze mną jutro - także
    może jutro uda mi się "wynegocjować" wcześniejsze informowanie o takich
    sytuacjach...