PracaGrupypl.praca.dyskusjeminister pracy Patera a komusze podatki › Re: ZUS daj nam LUZ, bylo:minister pracy Patera a komusze podatki
  • Data: 2004-09-08 18:06:24
    Temat: Re: ZUS daj nam LUZ, bylo:minister pracy Patera a komusze podatki
    Od: Piotr Dulik <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek napisał:

    > To idź to powiedz trwale bezrobotnym - ale dla własnego bezpieczeństwa
    > zrób to z daleka.

    Bo komunistyczna ideologia to bzdury. I co najgorsze znajdują się tacy
    którzy próbują wcisnąć ją zdesperowanym ludziom.

    > Ciekawe jak skomentujesz to, że zorganizowane grupy bezrobotnych co najmniej
    > dwukrotnie - mimo ochrony - wtargnęły do budynku Sejmu.

    Jaki sejm taka ochrona...

    > Ja twiedzę, że dlatego, że bezrobotnych w Polsce nikt nie widzi.
    > Jaja z bezrobotnych robią sobie zarówno politycy i pracodawcy jak i ci,
    > którzy (jeszcze) pracują.

    Moze nie tyle nie widzi co poprostu rządzący nie chcą rozwiązać tego
    problemu. Żeby zmniejszyć bezrobocie trzeba ruszyć gospodarkę, żeby
    ruszyć gospodarkę trzeba obniżyć obciążenia fiskalne, żeby zmniejszyć
    obciążenia trzeba zmniejszyć koszty funkcjonowania państwa, czyli
    zmniejszyć wydatki na biurokrację, dopłaty do nierentownych firm
    państwowych, organizacji pozarządowych i innych "przechowalni" w których
    intratne stanowiska obsadza się według klucza partyjnego. Nie sądzę
    żeby jakakolwiek partia polityczna w Polsce miała chęć i odwagę sama
    podciąć gałąź na której siedzi :-(

    > Pozdrawiam
    > Marek

    również pozdrawiam