PracaGrupypl.praca.dyskusjeminister pracy Patera a komusze podatkiRe: ZUS daj nam LUZ, bylo:minister pracy Patera a komusze podatki
  • Data: 2004-09-08 15:39:37
    Temat: Re: ZUS daj nam LUZ, bylo:minister pracy Patera a komusze podatki
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Dulik <p...@p...fm> napisał(a):

    > Takiego bzdurnego komunistycznego bełkotu to już dawno nie czytałem.

    To idź to powiedz trwale bezrobotnym - ale dla własnego bezpieczeństwa
    zrób to z daleka.
    Ciekawe jak skomentujesz to, że zorganizowane grupy bezrobotnych co najmniej
    dwukrotnie - mimo ochrony - wtargnęły do budynku Sejmu.
    Ja twiedzę, że dlatego, że bezrobotnych w Polsce nikt nie widzi.
    Jaja z bezrobotnych robią sobie zarówno politycy i pracodawcy jak i ci,
    którzy (jeszcze) pracują.

    Pozdrawiam
    Marek