PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie. › Re: Z pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie.
    From: "Marcin" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Z pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie.
    Date: Sat, 4 Sep 2004 10:55:11 +0200

    > Kogos tu fantazja chyba ponosi. O ile praca 21-22h na dobe jest
    > teoretycznie mozliwa to 36h na dobe..??? Ty na jakiejs innej planecie
    > chyba zyjesz w takim razie. 21-h dziennie plus 5h snu daje dobe o
    > dlugosci 26h. No jak nic na Marsie mieszkasz.
    > Pomijam juz fakt ze zaden normalny czlowiek by miesiaca takiej pracy nie
    > wytrzymal. Cos mi sie zdaje ze zmyslasz.

    Fakt, zle to napisalem....tam nie powinno byc slowa "doba" bo nie istnialo
    dla mnie cos takiego jak doba, w ciagu tych 31 dni spalem jakies 19-20 razy.
    Wytrzymalby...przyzwyczailby sie kazdy czlowiek, kwestia nastawienia
    psychicznego, ale nie lubie wracac myslami do tego piekla, bo inaczej tego
    nie mozna bylo nazwac.