PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    From: s...@m...com
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Date: Sat, 20 Jun 2009 17:44:19 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Byłem kiedyś w kraju, gdzie za złotówkę kupuje się kilka litrów
    > benzyny. I teraz naprawdę cieszę się, że u nas jest taka droga. Nie
    > chciałbym mieć w Europie takiego ruchu ulicznego jak tam.

    Benzyna droga, ale LPG tani.

    Pozatym wydatek na paliwo nie jest aż tak dotkliwy, bo ile wyjezdzisz tyle
    zapłacisz, natmomiast OC jest bardzo dotkliwe, bo nie jest jednakowe dla
    wszystkich i czy rocznie wyjezdzisz 5000 km czy 100.000 km, to tyle samo
    płacisz, tyle ze w tym pierwszym przypadku mając OC ze zwyżką i w najdroższej
    strefie jest to absurdem.

    Co do ruchu drogowego to nikt nie powie ze w Polsce jest on mały,zablokowane
    drogi korkami ciągnacymi się po horyzont, sznury samochodów które trzeba
    przepuscic na przejsciach dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej, auto w
    lesie czy w polu to w dzisiejszych czasach codzienność.