PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-20 15:36:21
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 20, 4:44 pm, s...@m...com wrote:

    > OC jednak w moim przypadku jest najdroższe z możliwych, pozatym cos pisali
    > jeszcze o podatku ekologicznym, który w przypadku właśnie starych gratów miał
    > dochodzic do 3000 rocznie.

    Wszystko będzie drogie, jak nie ruszysz tyłka i nie zarobisz
    pieniędzy. Nawet chleb i bilet na tramwaj będą dużym wydatkiem.

    Samochód nie jest tani, zgoda. Ale czy każdy musi jeździć samochodem?

    Byłem kiedyś w kraju, gdzie za złotówkę kupuje się kilka litrów
    benzyny. I teraz naprawdę cieszę się, że u nas jest taka droga. Nie
    chciałbym mieć w Europie takiego ruchu ulicznego jak tam.

    --
    mihau