PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-20 17:03:03
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 20, 6:08 pm, s...@m...com wrote:

    > Taki mądry jesteś, to podaj kilka praktycznych przykładów rozwiązania tego
    > problemu, Oczywiście bez wydawania pieniędzy bo o to mi właśnie chodzi.

    Już dostałeś ich kilka. Idź do supermarketu na "wykładowcę",
    porozdawaj ulotki, zatrudnij się jako pomocnik murarza.

    Skoro rodzina może cię utrzymać na bezrobociu, to zamiast marnować ten
    czas lepiej poświęć go na jakąkolwiek pracą. Całe zarobione pieniądze
    będziesz mógł przeznaczyć na szkolenie SEP czy naukę jazdy samochodem.

    --
    mihau