PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: WyĹźszapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-20 11:25:10
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W liście datowanym 18 czerwca 2009 (00:14:49) napisano:

    > Trudno trafić, tych wysokopłatnych "fachów" bez wykształcenia i kwalifikacji
    > jest wiele, np:

    > klonowanie kart bankomatowych i czyszczenie kont klientom banków, fałszowanie
    > pieniędzy, dokumentów, wyłudzanie zwrotu podatku VAT, wyłudzanie rent,
    > zasiłków, innych świadczeń socjalnych, nienależnych odszkodowań i wiele wiele
    > innych...

    Przepraszam, nie znam osoby, o której piszemy - ale Ty też go nie
    znasz. Dlaczego, już teraz, poważnie próbujesz obrazić zupełnie obcego
    człowieka, o którym nie wiesz nic, poza tym, że dobrze zarabia?

    > Napewno nie jest to uczciwa praca z publicznego ogłoszenia w gazecie,
    > internecie, urzędzie pracy itp. zdobyta metodą rekrutacji przy pomocy
    > wysłanego CV na adres email lub faks.
    > A każda inna droga jest niedostępn a publicznie dla wszystkich, a więc miał
    > farta.

    Sugerujesz, że jedyną drogą do dobrej posady są znajomości. O ile nie
    zgodzę się z tezą o jedynej drodze, to faktem jest, że jest to jedna z
    metod.

    Wiedz jednak, że takich znajomości nie zawiera się za pośrednictwem
    ogłoszeń, tylko sporą część tych znajomości zawiera się właśnie w
    pracy. Nawet w pracy za 1000zł/miesiąc.

    Więc zamiast jojczyć, weź się do roboty. Jakiejkolwiek.

    Yakhub
    Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.