PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-20 13:58:40
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h1h9is$d7e$1@nemesis.news.neostrada.pl iso
    <n...@i...pl> pisze:

    > Kto cie uczył matematyki?
    > Jak zachoruje rolnik to na leczenie będzie miał 250
    > z mojej składki,
    > jak ja zachoruję to na leczenie ze składki rolnika
    > będę miał 30.
    Przemyśl dokładniej swoją wypowiedź bo łatwo odnieść wrażenie, że ktokolwiek
    uczył cię czegokolwiek poniósł sromotną klęskę (a matematyk to już na
    pewno).

    > Normalnie byłoby gdybyśmy na zasadach
    > chińskiego lekarza płacili mu jak jesteśmy zdrowi
    > a lekarz obowiązany byłby nasz leczyć
    > jak jesteśmy chorzy w standardzie jaki płaciliśmy
    > jak byliśmy zdrowi.
    Ciekawy pomysł, choć obserwując cywilizowane systemy wątpię czy normalny.
    Pozwolę sobie spytać (raczej retorycznie) - a ci co zachorują nie zdążywszy
    dostatecznie długo albo wysoko płacić to do jakichś umieralni czy od razu na
    śmietnik?

    --
    Jotte