PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-20 11:53:50
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W liście datowanym 18 czerwca 2009 (20:42:50) napisano:

    > Inny przykład:

    > Posiadam prawo jazdy kategorii B, (zrobiłem gdy miałem trochę gotówki, 10 lat
    > temu) od 9 lat nie miałem kontaktu z samochodem, a wczesniej zrobiłem ze 2000
    > km maluchem czyli tyle co i nic,

    Co oznacza w praktyce, że co prawda masz niezbędne uprawnienia, ale
    w chwili obecnej nie potrafisz jeździć i - wybacz - prawdopodobnie
    na pierwszym napotkanym skrzyżowaniu zrobisz coś głupiego, albo
    wręcz spowodujesz stłuczkę

    > w ogłoszeniach na kierowce magazyniera czy kuriera pracodawca
    > zawsze wymaga doświadczenia.

    Właśnie po to, aby "odsiać" takich, jak Ty - czy powierzysz samochód
    wart kilkadziesiąt tysięcy człowiekowi, który z dużym
    prawdopodobieństwem go uszkodzi, a w dodatku jest niewypłacalny?
    Pracodawca to nie idiota!

    > Sciemniać że mam doświadczenie, czy też trzeba to udokumentować?
    > W końcu gdzies to doświadczenie trzeba chyba zdobyć?

    Wykaż minimum samokrytycyzmu - wyobraź sobie, że dostałeś tę pracę,
    pierwszego dnia przychodzisz i masz pracować - dostajesz kluczyki do
    samochodu (pewnie jakiś duży dostawczak, bez tylnej szyby i lusterka
    wstecznego) i masz zawieźć towar gdzieśtam na drugi koniec miasta.

    Dasz radę chociaż wyjechać z parkingu i podjechać do rampy
    załadowczej, tak, żeby nie uszkodzić auta, a potem dojechać
    bezpiecznie na miejsce?

    Yakhub
    Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.