PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-20 14:24:14
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: Jotte <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h1i7q5$2a5$1@atlantis.news.neostrada.pl Kviat
    <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> pisze:

    > Nie. Ale zapominasz, że to grupa dyskusyjna, a nie zebranie związkowe i
    > taka retoryka tu nie działa.
    To co, że grupa dyskusyjna? To wg ciebie tu są sami jacyś upośledzeni
    intelektualnie, oporni na wiedzę i doświadczenia, odmóżdżeni?
    Nie sądzę. Ludzie są wszędzie tacy sami, może rozkład trochę się różnić. A
    że znajdziemy w tym wirtualnym miejscu może więcej niż gdzie indziej
    baranów
    to jeszcze nie asumpt do kategorycznych uogólnień. Rozsądne i świadczące o
    wiedzy głosy także się przecież zdarzają.

    > Dlatego, że jedni mają kawał obciążeń, a inni prawie wcale.
    > Za trudne do zrozumienia?
    No - to jest wypowiedź w sam raz dla pewnej części tej grupy dyskusyjnej.
    I żeby nie było za trudne do zrozumienia - to nie jest pochwała.

    Zobacz moją odpowiedź Wwiesławowi, tam napisałem jak wygląda sprawa
    obciążeń.
    W razie wątpliwości chętnie doprecyzuję.

    --
    Jotte