PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Date: Sun, 2 Apr 2006 00:24:20 +0200

    W wiadomości <news:rkrt22dlb6o2o0k6jhd47hebeuprvamrg2@4ax.com>
    Kaizen <x...@c...sz> pisze:

    > Przepraszam - to pracodawca daje ogłoszenie, że szuka.

    No dobrze, ale to niczego nie zmienia.
    Cenę zazwyczaj podaje ten, kto oferuje - usługę, towar, wiedzę/umiejętności.

    > Jak ja coś chcę kupić i się ogłaszam, to piszę "kupię rower, taki to
    > ataki, cena do xPLN" - od razu oszczędzam czas i wysiłek tym, którzy
    > mają rower spełniający wymagania, tylko x razy droższy.

    Określenie danej kwoty powoduje, że nigdy nie dowiem się, czy ktoś
    przypadkiem nie chciałby sprzedać tego roweru taniej, ale widząc, że ja
    jestem skłonna dać więcej, po prostu się do tego nie przyzna. Zwłaszcza, gdy
    nie będzie miał konkurencji :)

    > I rozumiem frustrację tych pracodawców, co piszą np. że "min. 3 lata
    > doświadczenia" a odpowiadają ludzie bez doświadczenia.
    > Ale jak się dziwią, że dostają x zgłoszeń, a z tego 40 sensownych w
    > tym wszyscy (po poświęceniu min. 1h/osobę) i żadna nie chce pracować
    > za daną kasę - to sami są sobie winni. A wystarczyło dodać 4 cyferki i
    > PLN (max 6 cyferek - ale to raczej przy określaniu rocznych zarobków
    > ;) )

    Tyle, że nie uchroni to pracodawcy przed napływem aplikacji od osób, które
    wprawdzie chętnie zarobiłyby te cztery cyferki, ale umiejętności starcza im
    co najwyżej na trzy :)

    --
    Nixe