PracaGrupypl.praca.dyskusjeWirtualny Śląsk - wirtualna praca › Re: Wirtualny Śląsk - wirtualna praca
    From: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wirtualny Śląsk - wirtualna praca
    Date: Wed, 28 Feb 2007 08:06:28 +0100

    > A może w Warszawie
    > jest łatwiej bo na tym przeklętym Śląsku nie znajde już chyba nigdzie pracy :(
    >
    > W PHP jestem spalony
    > bo w necie pojawiają się oferty już tylko tych firm do których wysyłałem już CV.
    kiedys czytałem całkiem sympatyczna opowiastke o gosciu, który codziennie przez kilka
    miesięcy przychodził do firmy, siadał przy recepcji i tak przez 8 godzin. Ze dwa razy
    zadzwonił, że sie spóźni i że przeprasza. W koncu go do firmy przyjęli. Tak że nie
    certol się, tylko ślij cefałki gdzie się da. No, chyba ze byłeś juz na rozmowie w
    danej firmie i wiesz że juz tam ciebie na pewno przyjac nie będa chcieli.

    A swoją drogą, to akurat praca programisty wydaje mi sie byc jak najbardziej twórcza,
    a przynajmniej pozwalająca na znajdywaniu połączenia abstrakcji ze światem
    reczywistym. A w twoim przypadku jakby nie patrzeć trzeba wymysleć sposób, jak się
    znaleźć na rynku pracy. Czyli inaczej mówiąc, co jesteś w stanie zaoferowac
    potencjalnemu pracodawcy, jakie masz umiejętności, jak potrafisz zrozumiec dany
    problem i przełożyc go proceduralnie w ostaci programu.
    A język? Trudno powiedzieć, że akurat jeden, drugi czy trzeci jest dobry albo lepszy.
    Po prostu rożne są zastosowania ii musisz się zastanowić, co tak naprawde chcesz
    robić. I wtedy dobrac narzędzia

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*