PracaGrupypl.praca.dyskusjeWirtualny Śląsk - wirtualna praca › Wirtualny Śląsk - wirtualna praca
  • Data: 2007-02-27 14:54:52
    Temat: Wirtualny Śląsk - wirtualna praca
    Od: "vitay" <v...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pracuje już jakieś pół roku w PHP, tylko skrypty do zarządzania stroną plus
    MySQL,
    żadnych wizytówek zresztą marny ze mnie grafik i poszukuje jakieś pół roku
    pracy w firmach
    z branży IT i nic, każda rozmowa kończy się tym, że przyjmują kogoś innego a
    obecna
    praca też się niedługo skończy i wtedy pójde na bezrobocie bo w PHP za duża
    konkurencja.

    Znam też Delphi ale nie mam w tym żadnego oficjalnego doświadczenia czy więc
    jest wogóle
    sens przekwalifikować się na to czy tylko potrzebni są sami magicy? A może w
    Warszawie
    jest łatwiej bo na tym przeklętym Śląsku nie znajde już chyba nigdzie pracy
    :(

    W PHP jestem spalony
    bo w necie pojawiają się oferty już tylko tych firm do których wysyłałem już
    CV.
    Mój znajomy też szukał pracy kilka lat, ostatecznie poddał się i zarabia
    teraz dosłownie
    grosze i do tego nie w zawodzie.