PracaGrupypl.praca.dyskusjeWirtualny Śląsk - wirtualna praca › Re: Wirtualny Śląsk - wirtualna praca
  • Data: 2007-03-02 17:37:43
    Temat: Re: Wirtualny Śląsk - wirtualna praca
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na prawde uwazasz, ze "informatyk" z polrocznym doswiadczeniem w pehape
    > znajdzie robote, przy ktorej bedzie go stac na codzinne dojazdy platna
    > autostrada?

    nie wiem, zależy do czego przekona pracodawcę a w Krakowie jest bardzo
    poważne zapotrzebowanie na programistów wszelkiej maści.
    opcji jest kilka:
    zgranie się i dojazdy wspólne z kimś
    wynajęcie pokoju w Krakowie
    wynajęcie mieszkania samemu / z kimś
    wszystko można rozważyć, ważne by widzieć możliwości a nie tylko
    ograniczenia.
    --
    Jackare