PracaGrupypl.praca.dyskusjeWirtualny Śląsk - wirtualna praca › Re: Wirtualny Śląsk - wirtualna praca
  • Data: 2007-03-01 06:57:37
    Temat: Re: Wirtualny Śląsk - wirtualna praca
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Kulesza" <w...@n...org> wrote in message
    news:es4c4o$onf$1@inews.gazeta.pl...

    > Widzę, że masz kłopoty z czytaniem, wyraźnie napisałem, że do rozmów na tematy
    > finansowe nawet nie doszło.

    Pewnie, że nie doszło.
    Założyłem, że już kogoś zatrudniasz i szukasz nowych osób.
    Więc pytanie o płacę było całkiem na miejscu.
    Wieść o zarobkach i warunkach pracy jakoś się jednak rozchodzi.
    Czasem wystarczy dać ogłoszenie w "niewłaściwym" mieście, aby prawie
    nikt sensowny się nie zgłosił, bo miasto ma już wypracowaną "renomę"
    kiepskich płac.

    Stach