PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop - nietypowa sytuacjaRe: Urlop - nietypowa sytuacja
    From: "Agnieszka" <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop - nietypowa sytuacja
    Date: Sat, 13 Jul 2002 22:29:15 +0200

    Pracuje na podstawie umowy o prace nieprzerwanie od
    > dnia 2.11.2000.

    Pełny wymiar urlopu od dnia 01/01/2002 w wymiarze wg wyksztalcenia + lat
    pracy

    > to chciałbym aby ten okres był dodany mi do stażu pracy

    Niestety jezeli podczas studiow sie pracuje wtedy liczy sie tylko jedno do
    urlopu, czyli nie ma dublowania danych okresow. Tez to przerabialam, podczas
    studiow, tj. od 2 roku pracowalam na podstawie umowy o prace i w momencie
    ukonczenia studiow mam prawo do 20 dni urlopu [staz pracy jakby 8 lat, bo
    wyksztalcenie wyzsze].

    > Co o tym sądzicie ? Kto pomoże mi znaleźć argumenty, albo wyjaśni dlaczego
    > nie mam racji ?

    jw ;-)