PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop - nietypowa sytuacjaRe: Urlop - nietypowa sytuacja
  • Data: 2002-07-14 14:02:06
    Temat: Re: Urlop - nietypowa sytuacja
    Od: "Piotr Kowalewski" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeczytaj uważnie to co sam napisałeś:
    >
    > Albo liczy ci się okres pracy, albo studia. Nie podałeś, od kiedy
    pracujesz
    > w firmie i czy cały okres studiów pokrywa się z okresem pracy. Czyli,
    gdybyś
    > pracował i nie studiował, to liczyłyby ci się lata pracy. Ale jeżeli
    > studiując pracowałeś, to studia nie liczą się do urlopu. Ale chyba możliwe
    > jest zaliczenie tylko szkoły średniej+okres pracy - nie jestem tego pewny.

    mam wrażenie, że jednak to Ty nie doczytałeś dokładnie całego wątku, bo
    podałem wszelkie daty
    studiowałem 6 lat, potem poszedłem do pracy, po ponad roku czasu złożyłem
    pracę dyplomową
    wobec czego zostałem ponownie przyjęty na studia, na obronę czekałem 4
    miesiące, po obronie
    otrzymałem zaświadczenie z uczelni, wydawane na potrzeby tzw. kapitału
    poczatkowego
    z zaświadczenia jasno wynika że studiowałem w dwóch okresach pomiędzy
    którymi przez ponad rok _nie byłem_ studentem
    teraz ten rok, kiedy nie studiowałem chcę zaliczyć jako okres stażu pracy,
    ale kadry uważają że wtedy pobierałem naukę, oczywiście
    _nie_pobierałem_żadnej_nauki_ i nie zgadzam się z takim załatwieniem sprawy
    skoro nie studiowałem, nie uczęszczałem na żadne zajęcia na uczelni ale za
    to pracowałem, płaciłem wszelkiego rodzaju składki, ZUSy i podatki to
    uważam, że należy mi się ten czas, każda inna interpretacja jest w moim
    przekonaniu krzywdząca i budzi we mnie poczucie, ze zostałem okradziony,
    tylko nie wiem przez kogo

    oczywiście tez jestem winny - gdybym obronił się po pięciu latach studiów to
    już dawno cieszyłbym się pełnym okresem urlopu i problemu by nie było

    --
    Piotrek