PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop - nietypowa sytuacjaRe: Urlop - nietypowa sytuacja
  • Data: 2002-07-14 12:49:16
    Temat: Re: Urlop - nietypowa sytuacja
    Od: "bobers" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Kowalewski" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:agq7s1$629$1@news.onet.pl...
    :
    : > Mam wrazenie, ze nie zrozumialas kolegi... Przeciez napisal, ze uczelnia
    : > wyatwila mu papierek ze NIE BYL studentem od 22.09.2000 do 19.12.2001.
    : Skoro
    : > nie byl studentem a pracowal, to chyba liczy mu sie ten czas jako staz
    : pracy
    : > nie liczony jako czas studiow.
    :
    : milo wiedziec, ze nie tylko ja tak uwazam
    : ale jak przekonac kolezanke z dzialu kadr ?

    Przeczytaj uważnie to co sam napisałeś:

    § 2. Jeżeli pracownik pobierał naukę w czasie zatrudnienia, do okresu
    pracy, od którego zależy wymiar urlopu, wlicza się bądź okres
    zatrudnienia, w którym była pobierana nauka, bądź okres nauki,
    zależnie od tego, co jest korzystniejsze dla pracownika.

    Albo liczy ci się okres pracy, albo studia. Nie podałeś, od kiedy pracujesz
    w firmie i czy cały okres studiów pokrywa się z okresem pracy. Czyli, gdybyś
    pracował i nie studiował, to liczyłyby ci się lata pracy. Ale jeżeli
    studiując pracowałeś, to studia nie liczą się do urlopu. Ale chyba możliwe
    jest zaliczenie tylko szkoły średniej+okres pracy - nie jestem tego pewny.

    --
    bobers